4 schimbări rapide pentru o viață mai frumoasă și mai sănătoasă

Viața ți se pare monotonă și plictisitoare sau te simți veșnic obosit(ă) și fără puteri? Te-ai gândit vreodată că de vină poate fi chiar stilul tău de viață sau anumite obiceiuri nesănătoase pe care nu le conștientizezi?

Vestea bună este că poți remedia acest lucru foarte ușor, cu câteva schimbări minime în stilul de viață pe care îl ai acum. Vei vedea că pe parcurs vei dori să faci singur(ă) tot mai multe schimbări în bine. 🙂

Iată care sunt primii pași pentru o viață mai sănătoasă și mai frumoasă.

1. Începe ziua cu o plimbare

plimbare

Da, știu! Ești mereu pe fugă și trebuie să ajungi rapid la serviciu. Iar ai întârziat! (Cel puțin eu așa sunt). Dar 5 minute nu este un capăt de lume. În 5 minute de mers pe jos (o stație de autobuz), te revigorezi și îți limpezești gândurile. Nimic nu se compară cu o plimbare matinală, când aerul este proaspăt.

Nu, nu ai scuze nici dacă ai mașină. Dă o tură în jurul blocului înainte de a porni motorul. Soluții sunt destule. Trebuie doar să vrei.

2. Gătește acasă și renunță la fast-food

gateste acasa

Este mai comod să dai fuga în mall în pauza de prânz sau să comanzi seara o pizza. Însă aceste mâncăruri, oricât de gustoase ar fi, nu sunt deloc sănătoase. Gătitul nu înseamnă ore întregi petrecute în bucătărie. Pe internet vei găsi o mulțime de rețete rapide, dar sănătoase pe care le poți savura cu plăcere. Fie că sunt supe, legume la aburi cu o friptură, ori legume la cuptor cu pui, rețetele sunt nenumărate. În plus, știai ca peștele la grătar este gata în cel mult 15-20 de minute? Soluții există! Trebuie doar să-ți faci curaj. Te asigur că pe parcurs ți se va părea un lucru firesc să-ți prepari acasă mâncarea.

Pe parcurs, voi reveni și cu rețete, mai ales că toamna este aproape și voi putea să folosesc cuptorul și aragazul. Acum, pe timp de vară, prefer smoothie-urile, salatele, gustările reci. Aragazul îl mai folosesc doar pentru cafea sau omletă.

3. Apă, apă și iar apă! Nu îți începe ziua fără apă!

apa hidratare

Apa este vitală pentru organism. Iar perioadele de lipsă de concentrare, oboseală inexplicabilă sunt, de cele mai multe ori, cauza deshidratării. Știu ca apa nu are niciun gust, că este mai ușor să bei o cană de cafea și apoi un suc, însă acestea te vor obosi și mai mult, deoarece duc la deshidratare.

Primul lucru pe care trebuie să-l faci dimineața, imediat ce te trezești, este să bei un pahar cu apă, la temperatura camerei. Apoi, bea la fiecare oră câte un pahar cu apă. În curând va deveni o rutină și chiar vei simți nevoia de a bea apă, fără să te gândești că trebuie. La început poate fi dificil să-ți amintești să bei apă, însă trăim în era tehnologiei. Există numeroase aplicații pe care le poți instala și care îți reamintesc să te hidratezi.

4. Sportul trebuie să devină o rutină

sport

Nu, nu trebuie să petreci ore în șir la sală. De fapt, nici nu trebuie să-ți faci abonament la sală, ci doar să faci acasă câteva exerciții simple.

Și nu, nici de data aceasta nu merge scuza cu lipsa timpului. Cinci minute de întinderi, genuflexiuni și abdomene nu este un capăt de țară pentru nimeni. Ideal este să le faci seara, când ajungi acasă, dar nu înainte de culcare.

Ai copii? Cu atât mai bine! Puteți face exerciții împreună.

Citește și:

Hidratarea, cea mai mare provocare pentru mine! Este o provocare și pentru voi?

Sport și dietă – când este momentul potrivit pentru sală

Dieta fără restricții (mari), cheia succesului

Surse foto:  pxhere.com

An enthusiast dreamer, writer, and blogger who loves cats, coffee and rainy days!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *